Предявете своята претенция и очаквайте застрахователната компания да се свърже с вас за съдействие
Подаване на писмено Уведомление по образец на Застрахователя:
При нужда от съдействие, може да се свържете с контактния център на телефон:
Аварийни комисари в чужбина според мястото на настъпване на събитието може да откриетe на следния линк:
http://agency.lloyds.com/map#united%20kingdom
Контакти на аварийни комисари в страната:
office@fidelitasgroup.com | тел.+35970033990
Изготвяне на снимков материал:
Снимковият материал следва да бъде в близък и далечен план, даващ информация относно вида и характера на събитието и причинените от него вреди. Представят се снимки на табела с регистрационен номер на автомобила, товарното помещение, от които да е видно подреждане, респ. укрепване на товара, общ план на стоката (в разтоварено и в сортирано състояние), установените увреждания, др.
Изискуеми документи при регистрирана щета:
Съобразно спецификата на всеки конкретен случай и вида на спедиторската услуга ДЗИ може да изиска в обоснована писмена форма и други документи, освен горепосочените.
Принтирайте списъкаЗа територията на България
Номер за връзка от чужбина
Здравна линия