Връзка с нас
За територията на България
Номер за връзка от чужбина
Здравна линия
Имейл за връзка
Офиси и центрове
Помощ при щета
При здравен проблем
За територията на България
Номер за връзка от чужбина
Здравна линия
Имейл за връзка
Предявете своята претенция и очаквайте застрахователната компания да се свърже с вас за съдействие.
При настъпване на застрахователно събитие, Застрахованият е длъжен да се свърже незабавно, но не повече от 3 (три) работни дни след настъпване на застрахователното събитие със Застрахователя/Асистиращата компания чрез денонощния център на ДЗИ за обслужване на клиенти на телефон:
Съобразно спецификата на всеки конкретен случай ДЗИ може да изиска в обоснована писмена форма и други документи, освен горепосочените.
Принтирайте списъкаПолезни документи
За територията на България
Номер за връзка от чужбина
Здравна линия