Phone icon0700 16 166 arrow down
Phone
0700 16 166

За територията на България

World
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

EN
KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

Phone
0700 16 166

За територията на България

International number
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health care
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

EN

Вече може да подадете заявление за щета по застраховка „Гражданска отговорност“ изцяло онлайн в ДЗИ

25 октомври 2023

ДЗИ въведе изцяло дигитализиран процес за известяване при щети по застраховка „Гражданска отговорност“, позволяващ значително оптимизиране на времето за уведомяване, без нужда от сваляне на приложения и посещаване на офис.   
Дигиталната процедура позволява в няколко лесни стъпки да подадате Вашето уведомление за възникналото произшествие и да предоставите всички необходими документи и информация онлайн, като това ще ви спести време и чакане преди извършванвето на огледа. Новата функционалност допълва съществуващите вече изцяло дигитални услуги за подаване на уведомления по КАСКО и имуществени щети в клиентския портал на ДЗИ.   
  
Кой може да се възползва от новата функционалност?  
·   Застраховано лице с полица „Гражданска отговорност“ на автомобилистите в ДЗИ  
·   Увредено лице, участник в пътно транспортно произшествие, възникнало по вина на застрахован в ДЗИ , 
·   Упълномощено лице  
  
Как да подадете Вашето уведомление за щета?  
Новият дигитален процес е систематизиран в няколко удобни и лесни стъпки.    
·   Посетете https://go.dzi.bg/ и изберете Други Услуги - Застрахователна претенция  
·   Изберете Ново известие за щета  
·   Изберете Вашия продукт и въведете регистрационен номер  
·   Попълнете информация за участниците, дата и място на събитието  
·   Изберете увредените детайли автомобила  
·   Прикачете снимки и необходимите документи  
·   Получете имейл с потвърждение  
След получаване на потвърждение е необходимо да посетите най-близкия до вас център за обслужване на клиентите на ДЗИ за оглед на автомобила с цел изплащане на обезщетение.  
  
Услугата за онлайн уведомяване за настъпило събитие по застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите“ е следваща крачка по пътя към подобряване на процеса по обслужване на претенции в ДЗИ. Промяната отразява стремежа на компанията към изграждане на доверие у клиентите чрез създаване на бързи, лесни и удобни за използване дигитални услуги.  

Обратно към всички новини