Вече може да подадете заявление за щета по застраховка „Гражданска отговорност“ изцяло онлайн в ДЗИ
25 октомври 2023
ДЗИ въведе изцяло дигитализиран процес за известяване при щети по застраховка „Гражданска отговорност“, позволяващ значително оптимизиране на времето за уведомяване, без нужда от сваляне на приложения и посещаване на офис.
Дигиталната процедура позволява в няколко лесни стъпки да подадате Вашето уведомление за възникналото произшествие и да предоставите всички необходими документи и информация онлайн, като това ще ви спести време и чакане преди извършванвето на огледа. Новата функционалност допълва съществуващите вече изцяло дигитални услуги за подаване на уведомления по КАСКО и имуществени щети в клиентския портал на ДЗИ.
Кой може да се възползва от новата функционалност?
· Застраховано лице с полица „Гражданска отговорност“ на автомобилистите в ДЗИ
· Увредено лице, участник в пътно транспортно произшествие, възникнало по вина на застрахован в ДЗИ ,
· Упълномощено лице
Как да подадете Вашето уведомление за щета?
Новият дигитален процес е систематизиран в няколко удобни и лесни стъпки.
· Посетете https://go.dzi.bg/ и изберете Други Услуги - Застрахователна претенция
· Изберете Ново известие за щета
· Изберете Вашия продукт и въведете регистрационен номер
· Попълнете информация за участниците, дата и място на събитието
· Изберете увредените детайли автомобила
· Прикачете снимки и необходимите документи
· Получете имейл с потвърждение
След получаване на потвърждение е необходимо да посетите най-близкия до вас център за обслужване на клиентите на ДЗИ за оглед на автомобила с цел изплащане на обезщетение.
Услугата за онлайн уведомяване за настъпило събитие по застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите“ е следваща крачка по пътя към подобряване на процеса по обслужване на претенции в ДЗИ. Промяната отразява стремежа на компанията към изграждане на доверие у клиентите чрез създаване на бързи, лесни и удобни за използване дигитални услуги.