Клиентите на ДЗИ „Животозастраховане" с медицинска застраховка вече могат да подават претенции онлайн
23 декември 2020
От този месец всички клиенти на ДЗИ „Животозастраховане“ ЕАД, застраховани по групова здравна застраховка „Комплексна медицинска помощ“, вече могат да подават документи за възстановяване на разходи дигитално, от всяка точка на България.
До момента подаването на документи се извършваше лично от клиентите в офиси на ДЗИ или изпращане до ДЗИ по поща или с куриер.
Сега потребителите имат възможност да го направят през сайта на ДЗИ, чрез Здравен портал, като преди това е необходимо единствено да се регистрират тук.
Новата услуга на ДЗИ „Животозастраховане“ цели да предостави на своите клиенти удобен и сигурен начин за подаване претенции и получаване на уведомления по електронен път.
С въвеждането на тази дигитална услуга, ДЗИ „Животозастраховане“ ЕАД за пореден път доказва, че основен приоритет на компанията е поддържането и гарантирането на високо ниво на обслужване на клиентите.
За ползване на услугата застрахованите лица трябва да се направи еднократна регистрация в здравния портал тук.
Не е необходимо да се прави нова регистрация, ако такава вече съществува.
За повече информация натиснете ТУК