ДЗИ получи призa в категория "Застраховател на годината - Животозастраховане" за 2021 г.
20 май 2022
ДЗИ завоюва призовото място в категория "Застраховател на годината - Животозастраховане" за 2021 г. на най-престижните годишни награди в застрахователния и пенсионноосигурителния сектор у нас, които се организират за 14-и пореден път.
Експертно жури в състав от: представители на Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ), Асоциацията на българските застрахователи (АБЗ), Българската асоциация на дружествата за допълнително пенсионно осигуряване (БАДДПО), фондация "Проф. д-р Велеслав Гаврийски" и Българската асоциация на застрахователните брокери (БАЗБ), определи най-добрите компании на база предварително обявени обективни критерии и показатели.
Церемонията по връчване на тазгодишните награди "Застраховател на годината", "Пенсионноосигурително дружество на годината", "Застрахователен брокер на годината" за 2021 година се проведе в столичния хотел "Маринела", където победителите получиха авторски статуетки на богинята Нике и грамоти.
„Без съмнение поредното отличие „Застраховател на годината“ в категория Животозастраховане е признание за служителите на ДЗИ, ОББ и посредниците, ангажирани с продажбата на инвестиционни застраховки Живот. Те полагат непрестанни усилия да развиват и усъвършенстват иновативни услуги и продукти в съответствие с променящите се нужди на потребителя. Благодарен съм и на клиентите, които през всички тези години ни подкрепят със своята лоялност и неизменно доверие. Именно те ни вдъхновяват и мотивират да се справяме блестящо с предизвикателствата в застрахователния сектор.“, коментира Коста Чолаков, главен изпълнителен директор на ДЗИ при получаването на отличието.
„Застраховател на годината” е най-високият приз в бранша, който се присъжда на база номинации и решение на експертно жури. Отличието в категория „Животозастраховане“ е поредното доказателство за успешния подход на ДЗИ да предлага ефективно комплексно обслужване и високо качество на продуктите, които са в унисон с постоянно развиващите се потребности на клиентите.