ДЗИ с 3 награди от IAB Mixx Awards
01 юли 2020
Кампаниите за Черен петък 13 в ДЗИ и Онлайн сигурност бяха отличени в три категории на едни от най-престижните награди за интерактивен маркетинг
Заслужените отличия са за ДЗИ и рекламна агенция Guts&brains DDB и бяха връчени на церемонията по награждаване на финалистите в конкурса, която се проведе на 30 юни. Кампанията Черен петък 13-и в ДЗИ беше отличена с първа награда в категория Digital Sales Campaign и трета награда в категория Best Lead Generation Campaign, а кампанията за покритие „Онлайн сигурност“ към имуществена застраховка „Комфорт за дома“ се класира на второ място в категория Best Native Campaign.
Креативната идея и отличната реализация на Черен петък 13-и донесе много поздравления за ДЗИ, фаталният Петък 13-и се превърна в запазена марка на компанията, а търговските резултати надминаха и най-смелите ни очаквания. Кампанията беше изградена около предразсъдъците на българите и вярването им в ирационални сили. Според проучване на агенция „Тренд“ 33% от българите се страхуват от черни котки. Затова компанията разпространи информация за акция по чипиране на всички черни котки в България и възможността те да бъдат проследени на интерактивна карта. Новината предизвика както по-остри реакции сред любителите на животни, така и множество шеги в социалните мрежи, след като стана ясно, че не е истинска и цели да насочи вниманието на потребителите към извънредно голяма отстъпка от 35% за сключване на нова застраховка, но само в един ден – фаталния петък 13-и.“
Отличената в категория Best Native Campaign кампанията за покритието „Онлайн сигурност“ към имуществена застраховка „Комфорт за дома“ от ДЗИ, което няма аналог на българския пазар, беше също толкова иновативна, колкото и самия продукт и целеше да обърне внимание на аудиторията за рисковете в онлайн пространството, тъй като дигиталната защита вече е почти толкова важна, колкото и физическата. С кампанията искахме да предадем полезен урок на хората, които неглижират сигурността на личните си данни в онлайн среда, като им покажем колко безразсъдни могат да бъдат понякога и им разкажем за рисковете, които „Онлайн сигурност“ покрива.
Направихме го като използвахме добре известния факт, че хората научават най-добре от своите грешки. Провокирахме тези, които потенциално биха станали жертви на онлайн измама, като промотирахме специално създадена интерактивна лендинг страница, на която да проверят сигурността на личните си данни, като ги въведат. След като тръгнеха да попълват пред тях се появяваше прозорец с предупреждение за опасността от попълване на лична информация и ги запознаваше с покритието „Онлайн сигурност“ към и имуществена застраховка „Комфорт за дома“ от ДЗИ. Подсилихме кампанията с публикуването на информационни статии и интервюта във водещите онлайн медии.
„Атрактивният и нестандартен начин, по който информирахме аудиторията за кампанията Черен петък 13-и в ДЗИ помогна за постигането на впечатляващи резултати, които надминаха и най-смелите ни прогнози. Вярвам, че в бъдеще ни предстоят още много успешни кампании, с които да затвърдим лидерските си позиции на застрахователния пазар.“, сподели Коста Чолаков, председател на УС и главен изпълнителен директор на ДЗИ.
Наградите IAB Mixx Awards са еталон за постижение в дигиталния бизнес по целия свят. Кампаниите на ДЗИ се отличиха сред 140 заявки на едни от най-големите брандове на българския пазар. Haгpaдитe са виcoĸa oцeнĸa за компанията ни, която беше единственият представител на застрахователния бранш сред финалистите.