Phone icon0700 16 166 arrow down
Phone
0700 16 166

За територията на България

World
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

EN
KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

Phone
0700 16 166

За територията на България

International number
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health care
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

EN

ДЗИ въвежда процес на дистанционно обслужване на щети по КАСКО+

06 април 2020



ДЗИ въвежда процес на дистанционно обслужване на щети по КАСКО+

Предявяването на претенция ще става дистанционно, без да е необходимо посещение в офис на компанията  

ДЗИ въвежда дистанционно уведомление и обработка на щети по застраховки КАСКО+, при което клиентът може да заведе щета и тя да бъде обработена, без да посещава офис на компанията.  Процесът е разработен, за да помогне на клиентите при въведеното извънредно положение и обхваща над 80% от претенциите по застраховки КАСКО+.

За да се възползва от дистанционния процес за обслужване на щета, клиентът трябва да подаде уведомление онлайн на https://e.dzi.bg/shteti или през контактния център на ДЗИ, на телефон 0700 16 166. След като служител на компанията регистрира претенцията, клиентът получава линк, чрез SMS и/или имейл, на който да качи снимков материал на уврежданията. До 24 часа след потвърждение, клиентът получава чрез SMS потвърждение за издадено Възлагателно писмо или плащане.  

Обхватът на дистанционното обслужване на щети по застраховка КАСКО+ включва регистрация на претенция за всички рискове по застраховката, без рисковете Кражба, Пожар и Злоумишлени действия на трети лица, за които клиентът следва да посети и подаде писмено уведомление в офис на ДЗИ.

При разглеждане на претенцията и оценка на уврежданията може да се планират допълнителни огледи с цел изясняване на механизма и степента на уврежданията. В случай че няма назначени допълнителни огледи, клиентът получава Възлагателно писмо за посочен от него сервиз или предоставя банкова смета за изплащане на обезщетението.

Процесът е разработен в сътрудничество с дългогодишния партньор на ДЗИ „Ривокси“ – софтуерна компания, специализирана в създаването на професионални решения на застрахователния бизнес.

Обратно към всички новини