ДЗИ Ви напомня за дигиталните услуги, които можете да използвате вместо посещение в офис или център за обслужване на щети
12 март 2020
Уважаеми клиенти,
За нас в ДЗИ здравето и удобството на нашите клиенти и служители е от първостепенно значение. Бихме искали да Ви напомним, че можем да Ви обслужим и дистанционно, като се възползвате от дигиталните услуги на ДЗИ, без да посещавате офис или център за обслужване на щети:
1. Известие за щети по „КАСКО+“ и „Имущество“
На https://e.dzi.bg/shteti или на телефонен номер 0700 16 166 можете да подадете известие за настъпило застрахователно събитие по застраховка „Каско“ в ДЗИ и по застраховка „Имущество“ в ДЗИ.
2. Проверка на статус по щета
На https://e.dzi.bg/web/guest/check-claim можете да проверите какъв е статусът на вече подадена претенция за щета в ДЗИ, като въведете номера на заведената щета и номера на застрахователната си полица.
3. Онлайн плащане на вноски по застраховки.
На https://e.dzi.bg/plastania-na-vnoski можете да заплатите изцяло онлайн вноските по направена застраховка в ДЗИ „Общо застраховане“ ЕАД.
В случай че имате нужда от съдействие от наши експерти, можете да се свържете с контактния ни център на телефонен номер 0700 16 166.
С уважение,
Екипът на ДЗИ