Phone icon0700 16 166 arrow down
Phone
0700 16 166

За територията на България

World
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

EN
KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

Phone
0700 16 166

За територията на България

International number
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health care
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

EN

ДЗИ въвежда изцяло дигитализирана обработка на щети по застраховка КАСКО+

11 февруари 2019



ДЗИ въвежда изцяло дигитализирана обработка на щети по застраховка КАСКО+

Компанията ще изплаща щети по КАСКО+ до следващия работен ден

ДЗИ въвежда изцяло дигитализиран процес на  обработката на щети по КАСКО+, позволяващ значително оптимизиране на времето за получаване на обезщетение - до 24 часа от подаването на документите за щетата, както и премахване на неудобствата с подаване на документи на хартия. С лансирането на уникалната услуга ДЗИ затвърждава лидерската си позиция сред водещите застрахователни компании на българския пазар.

Пълната дигитализация обхваща четири етапа – подаване на уведомление за щета онлайн, изготвяне на опис на уврежданията от мобилни устройства, изготвяне на дигитално досие с всички съпътстващи документи и онлайн проверка на статуса по щета.

Иновативният процес по обработка на щети по КАСКО+ „Бърза писта“  позволява на клиентите да получат плащане до следващия работен ден или в рамките на 24 часа. За целта е необходимо клиентът да е представил на ДЗИ пълния комплект от изискуеми документи по щетата.  

Работата със системата,  разработена специално за нуждите на ДЗИ, предоставя възможност за  бързи и улеснени действия на служителите на компанията в рамките на процеса по управление на щетата и приключването ѝ в рамките на 24 часа.

Въвеждането на  системи,  специално разработени за нашите нужди,  е само един аспект от непрекъснатия процес по дигитализация на услугите на ДЗИ. Всяка година наблюдаваме повишаване на търсенето на дигитални решения, което ни задължава като водещ застраховател и в рамките на законовите възможности да инвестираме в повишаване на удовлетвореността на нашите клиенти“, коментира новата услуга Бистра Василева, изпълнителен директор Общо и Корпоративно застраховане в ДЗИ.

Обхватът на новия процес включва щети с избран начин на уреждане „Експертна оценка“ и изплащане на обезщетение по представени фактури.  

От „Бърза писта“ могат да се възползват също така и физически лица с добра история на щетимост, имащи право на доверен/официален сервиз, чиито автомобили са с леки увреждания  -  до 5 детайла, без части за подмяна. Общата стойност на ремонта не бива да надхвърля 1000 лв., като размерът на обезщетението се определя на база автоматична калкулация, заложена в системата.

Обратно към всички новини