Обслужване на щети от събитие "Градушка" в гр. София
17 юли 2017
Уважаеми клиенти и партньори,
Във връзка с настъпилото природно бедствие - градушка на 03.07.2017 г. в гр. София, напомняме, че може да се възползвате от следните начини за възстановяване на уврежданията и получаване на обезщетение:
- „Бърза писта за събитие градушка“ - коректно и максимално бързо решение за клиентите. Обезщетението се определя съобразно реалната стойност на евентуалните разходи по възстановяване на автомобила, като се изплаща на Застрахования или надлежно упълномощено от него лице до 7 работни дни от представянето на последния изискуем документ.
Клиентите следва:
- да имат включена специална договореност „Доверен сервиз“ или „Официален сервиз“
- да са заявили изплащане на обезщетение при режима на „Бърза писта за събитие градушка“ в Център за обслужване на щети София Север (кв. Орландовци)
- да предоставят Банкова сметка за изплащане на обезщетението
- след възстановяване на уврежданията да предоставят автомобила за оглед
- Възстановяване на уврежданията от градушка в доверен сервиз на ДЗИ, който използва “PDR технология“ – възстановяване на щети от градушка без боядисване.
В мрежата от доверени сервизи на „ДЗИ-Общо застраховане“ ЕАД на територията на гр. София има сервизи, които използват “PDR технология“ и са в готовност да приемат клиенти
Клиентите следва:
- да имат включена специална договореност „Доверен сервиз“ или „Официален сервиз“
- да заявят конкретен сервиз работещ с „PDR технология“ в Център за обслужване на щети София Север (кв. Орландовци)
- Възстановяване на автомобила в „Доверен сервиз“ или „Официален сервиз“
Клиентите следва:
- да имат включена специална договореност „Доверен сервиз“ или „Официален сервиз“
- да заявят конкретен „Доверен сервиз“ или „Официален сервиз“ в Център за обслужване на щети София Север (кв. Орландовци)
- Експертна оценка – съгласно методиката на ДЗИ за определяне размера на застрахователното обезщетение
Клиентите следва:
- да предоставят Банкова сметка
- след възстановяване на уврежданията да предоставят автомобила за оглед
- По представени разходни документи:
Клиентите следва:
- да имат включена специална договореност „Доверен сервиз“ или „Официален сервиз“
- преди започване на ремонта да представят оферта от избрания автосервиз с цел предварително съгласуване стойността на ремонта
- да предоставят автомобила за оглед след възстановяване на уврежданията, след което се изплаща съгласуваното обезщетение за извършения ремонт.
Дирекция „Управление на щети Общо застраховане“