„Готови сме на всичко за децата си днес, да направим нещо и за тяхното утре" – кампания за популяризиране на застраховките „Живот“
20 октомври 2014
ДЗИ подкрепи и се включи в информационната кампания на Асоциацията на българските застрахователи.
Застрахователния бизнес има силно социална функция и е насочен да служи на обществото в дългосрочен план. Една от ролите на застрахователите е да съветват и да помагат на хората да изберат най-добрата за тях и близките им форма на защита и сигурност на база на информиран избор.
Цел на настоящата кампания е да се повиши информираността и застрахователната култура на обществото по отношение на животозастрахователните продукти. Чрез серия от ситуации, обединени от мотото "Готови сме на всичко за децата си днес, да направим нещо и за тяхното утре“ се насочва вниманието на хората към ползите и предимствата от притежаването на полица „Живот“.
Кампанията е съпътствана от редица активности, като полезна и подробна информация можете да намерите на страницата на инициативата (линк - http://www.mylifebg.com/) .