ДЗИ стартира Великденска кампания с атрактивни промоционални условия, отстъпки и нови продукти
31 март 2013
Водени от грижата за сигурността и спокойствието на клиентите, експертите на ДЗИ подготвиха предложения, от които всеки може да избере най-подходящата застрахователна комбинация от покрити рискове. Традиционната Великденска кампания стартира от 1.04.2013г.
За своите индивидуални клиенти, за периода на кампанията ДЗИ, предлага пълна защита за дома и семейството: застраховки имущество, застраховки „Злополука” и застраховки „Живот”. Ексклузивно от началото на април до края на юни всеки клиент може да се възползва от преференциалните великденски условия.
За първи път освен обичайните отстъпки ДЗИ предлага бонус допълнителни покрития към застраховките „Имущество” – кражба до 1000 лв. и разходи за временно настаняване.
Само до 30 юни всеки клиент и членовете на неговото семейство могат да се възползват от промоцията и улесненото сключване на индивидуална застраховка „Злополука”. Всеки член от семейството, застраховало дома си в ДЗИ, получава покритие от 2000 лева само на цена от 4 лв. за възрастен и 3 лв. за деца под 14 години.
За клиентите, които търсят дългосрочна финансова стабилност и сигурност при непредвидени ситуации, ДЗИ осигурява изключително гъвкави индивидуални решения - застраховки „Живот”, комбиниращи спестяване и/или защита в зависимост от нуждите на клиента.
Паралелно с богатия набор от възможности за индивидуални клиенти, ДЗИ мисли и за бизнеса. Кампанията е насочена и към работодателите. На фирмите предлагаме пакет от групова застраховка „Живот” и новия продукт ДЗИ „Здраве”, насочен към опазване здравето на нашите клиенти. Продуктът гарантира възстановяване на разходи за извънболнично лечение, медикаменти за домашно лечение, помощни средства и медицински транспорт, както и изплаща суми за оперативно лечение и болничен престой. И всичко това - на изключително достъпна цена започваща, от 6 лв. месечно на лице. Комбинацията на груповите застраховки „Живот” с ДЗИ „Здраве” дава изключителни предимства на работодателите и отговаря напълно на търсенето на пазара в този сегмент.
ДЗИ започва и кампания за въвеждане и популяризиране на своята нова визуална идентичност. В рамките на тази кампания са предвидени редица хубави изненади за клиентите, посредниците и партньорите на дружеството.
В периода от 01.04-30.06.2013г. първите 2000 клиента на ДЗИ, които сключат или подновят една от гореизброените застраховки, ще получат подарък – плажна кърпа с новото лого на ДЗИ.
Паралелно стартира и кампания за ипотечни кредити на СИБАНК - също част от КВС груп.