За ДЗИ
Защо ДЗИ?
ДЗИ е дружеството с най-дълъг опит на българския застрахователен пазар, основанo през 1946 г.
Компанията, лидер в България, е част от белгийската банково-застрахователна група КВС от 2017 г.
ВИЕ НИ ПОЗНАВАТЕ!
- 75-годишна история
- 140 обекта
- над 800 000 клиентa
- 8 награди „Застраховател на годината“
- трайни партньорства с асистиращи компании и медицински учреждения у нас и в чужбина
Ние се грижим за света, който създавате!
- Дигитално - от начало до край
- Сигурно - съгласно всички законови изисквания за електронна идентификация и e-подпис, предоставен безплатно от ДЗИ.
- Удобно - без посещение на офис. Получавате полицата по имейл. Известяваме ви при изтичащи полици и предстоящи вноски.
- Полиците са винаги у Вас, на Вашето устройство
- Плащате внсоки, заявявате и проверявате щети ОНЛАЙН
- Проследявате и управлявате полиците си в ОНЛАЙН портала на ДЗИ при регистрация на профил.
КАКВО МОЖЕТЕ ОНЛАЙН?
Да се погрижите за спокойното си пътувате в чужбина
„ДЗИ СВЯТ“ - ЗАСТРАХОВКА ПОМОЩ ПРИ ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА
ПРИ НЕОЧАКВАНИ СЛУЧКИ В ЧУЖБИНА - ИМАТЕ ЗАЩИТА!
Морето и ските с една застраховка? Възможно е!
Искате да застраховате еднократно пътуване? Можете!
Вече и с покритие Ковид 19!
Да се погрижите за спокойното си пътувате в чужбина
„ДЗИ СВЯТ“ - ЗАСТРАХОВКА ПОМОЩ ПРИ ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА
ПРИ НЕОЧАКВАНИ СЛУЧКИ В ЧУЖБИНА - ИМАТЕ ЗАЩИТА!
Морето и ските с една застраховка? Възможно е!
Искате да застраховате еднократно пътуване? Можете!
Вече и с покритие Ковид 19!
Сключете тук:
- Дигитално - от начало до край
- Сигурно - с електронна идентификация и безплатен e-подпис от ДЗИ
- Удобно - получавате полицата по имейл. Изпращаме Ви и sms/вайбър с полезна информация при старт на застраховка.
С няколко клика си осигурявате съдействие и обезщетение, ако ви настигне неочакваното.
ЗАЩО ОНЛАЙН ЗАСТРАХОВКА ПОМОЩ ПРИ ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА
- Покритие при извършването на обичайна спортна активност при спазване на предвидените за това предпазни мерки. 24/7 осигурен асистанс - незабавна помощ и съдействие при настъпване на застрахователно събитие.
- Възможност да застраховате едно или няколко пътувания.
- Допълнителни покрития за закъснение на полет, кражба от дома, загуба на документи и багаж, злополука, отговорност към трети лица и още.
- Възможност за застраховане на групи до 20 човека.
КАК?
- Получавате оферта и плащате - взимате точна ценова оферта за вашето пътуване.
Плащате с банкова карта, регистрирана за онлайн плащания, или през еPay.
- Идентифицирате се и подписвате полицата електронно - за вашата ОНАЛЙН сигурност се идентифицирате електронно, в съответствие със законовите изисквания. Подписвате полицата с безплатен електронен подпис, предоставен от ДЗИ.
- Получавате известие и сключената полица по имейл - полицата е винаги у вас, на вашето устройство. Получавате безплатен SMS или Viber с полезна информация при старт на застраховката.
какво още?
- Напомняме ви при предстоящи вноски и изтичане на полицата.
- ОНЛАЙН - плащате внсоки, заявявате и проверявате щети.
- проследявате и управлявате полиците си в ОНЛАЙН портала на ДЗИ при регистрация на профил.
Lorem ipsum dolor, sit amet consectetur adipisicing elit. Beatae illo id reiciendis earum nobis sit soluta nulla dignissimos totam voluptatem! Non beatae sunt officia molestias sit hic accusantium earum praesentium!
Често задавани въпроси
Какво покрива застраховката?
Покритията по застраховка „ДЗИ свят“ са групирани в следните пакети: Пакет „Базов“ – получавате покритие за основните рискове при пътуване в чужбина. Включва: Медицински разходи и репатриране при злополука и/или акутно заболяване – до 10 000 EUR Спешна стоматологична помощ – до 400 EUR Разходи за издирване и спасяване – до 2000 EUR Разходи за доставка на необходими медикаменти – разходите за доставка на медикаментите Дневни пари за болничен престой – до 100 EUR Погребение в чужбина – до 2000 EUR Посещение на близък при хоспитализация – двупосочен самолетен билет икономична класа Престой в хотел на непълнолетно лице при хоспитализация – до 350 EUR Репатриране на непълнолетно лице при хоспитализация – до 250 EUR Предаване на спешни съобщения Не включва: Покритие „Злополука“ Можете да добавите допълнителни покрития: „Забавяне на полет“ „Багаж и документи“ Пакет „Стандарт“ – предоставя ви оптимална защита на изгодна цена. Включва: Медицински разходи и репатриране при злополука и/или акутно заболяване – до 20 000 EUR Спешна стоматологична помощ – до 400 EUR Разходи за издирване и спасяване – до 2000 EUR Разходи за доставка на необходими медикаменти – разходите за доставка на медикаментите Дневни пари за болничен престой – до 100 EUR Погребение в чужбина – до 2000 EUR Посещение на близък при хоспитализация – двупосочен самолетен билет икономична класа Престой в хотел на непълнолетно лице при хоспитализация – до 350 EUR Репатриране на непълнолетно лице при хоспитализация – до 250 EUR Предаване на спешни съобщения Покритие „Злополука“ – до 2000 EUR Можете да добавите допълнителни покрития: „Забавяне на полет“ „Непредвидено завръщане в България“ „Кражба от дома“ „Багаж и документи“ Пакет „Виза“ – най-доброто застрахователно решение, когато пътувате за дестинация, за която ви е необходима виза. Включва: Медицински разходи и репатриране при злополука и/или акутно заболяване – до 30 000 EUR Спешна стоматологична помощ – до 400 EUR Разходи за издирване и спасяване – до 2000 EUR Разходи за доставка на необходими медикаменти – разходите за доставка на медикаментите Дневни пари за болничен престой – до 100 EUR Погребение в чужбина – до 2000 EUR Посещение на близък при хоспитализация – двупосочен самолетен билет икономична класа Престой в хотел на непълнолетно лице при хоспитализация – до 350 EUR Репатриране на непълнолетно лице при хоспитализация – до 250 EUR Предаване на спешни съобщения Не включва: Покритие „Злополука“ Можете да добавите допълнителни покрития: „Забавяне на полет“ „Непредвидено завръщане в България“ „Кражба от дома“ „Багаж и документи“ Пакет „Премиум“ – най-доброто предложение Включва: Медицински разходи и репатриране при злополука и/или акутно заболяване – до 20 000 EUR Спешна стоматологична помощ – до 400 EUR Разходи за издирване и спасяване – до 2000 EUR Разходи за доставка на необходими медикаменти – разходите за доставка на медикаментите Дневни пари за болничен престой – до 100 EUR Погребение в чужбина – до 2000 EUR Посещение на близък при хоспитализация – двупосочен самолетен билет икономична класа Престой в хотел на непълнолетно лице при хоспитализация – до 350 EUR Репатриране на непълнолетно лице при хоспитализация – до 250 EUR Предаване на спешни съобщения Покритие „Злополука“ – до 5000 EUR Можете да добавите допълнителни покрития: „Забавяне на полет“ „Непредвидено завръщане в България“ „Кражба от дома“ „Багаж и документи“ „Правна помощ“ „Отговорност към трети лица“
Какви са застрахователните суми/лимити?
Застраховката се сключва за избран от вас лимит на медицинските разходи, като за да улесним покупката ви онлайн, сме предложили най-предпочитаните лимити: 10 000 EUR, 20 000 EUR, 30 000 EUR и 50 000 EUR. В случай че желаете друг лимит, можете да се обърнете към мрежата от търговци и посредници на ДЗИ и да изберете желания лимит – от 5000 EUR до 50 000 EUR. Част от допълнителните покрития и рискове са с определени в Общите условия подлимити, а за покритията „Злополука“, „Правна помощ“ и „Отговорност към трети лица“ лимитите са от 1000 EUR до 5000 EUR, като за сключване онлайн те са определени в зависимост от избрания пакет.
Какъв е срокът на договора?
Периодът, за който може да бъде сключена застраховката е от 1 ден до 1 година при застраховка за конкретно пътуване или 1 година при застраховката за многократни пътувания, като максималният престой в чужбина при всяко едно пътуване може да бъде 31, 62 или 92 дни в зависимост от вашия избор.
Какво териториално покритие има застраховката?
Териториалното покритие на застраховката за конкретно пътуване може да бъде цял свят или цял свят без САЩ и Канада, а застраховката за многократни пътувания е валидна в цял свят.
Какво териториално покритие има застраховката?
Териториалното покритие на застраховката за конкретно пътуване може да бъде цял свят или цял свят без САЩ и Канада, а застраховката за многократни пътувания е валидна в цял свят.
Как и в какъв срок мога да подам уведомление за щета?
За да получите навременна помощ и съдействие при настъпване на застрахователно събитие, е необходимо от която и да е част на света да се свържете незабавно с денонощния център за обслужване на клиенти на номер +359 700 16 166 и изберете от менюто опцията „За помощ в чужбина“. Трябва да съобщите номера на вашата полица, ЕГН и имена, което се счита за уведомление. В случай че заплатите за своя сметка разходите по покрито от застраховката събитие, е необходимо в срок от 3 работни дни след завръщането ви в България да ни уведомите и да представите медицинските и разходните документи.
Как и в какъв срок мога да подам уведомление за щета?
За да получите навременна помощ и съдействие при настъпване на застрахователно събитие, е необходимо от която и да е част на света да се свържете незабавно с денонощния център за обслужване на клиенти на номер +359 700 16 166 и изберете от менюто опцията „За помощ в чужбина“. Трябва да съобщите номера на вашата полица, ЕГН и имена, което се счита за уведомление. В случай че заплатите за своя сметка разходите по покрито от застраховката събитие, е необходимо в срок от 3 работни дни след завръщането ви в България да ни уведомите и да представите медицинските и разходните документи.
Какви са необходимите документи, които трябва да представя при подаването на уведомление за щета?
Необходимите документи са:
- Застрахователна полица
- Уведомление за щета по образец на Застрахователя
- Медицински документи – в оригинал
- Разходни документи – в оригинал
- Документи във връзка с пътуването – копия на самолетни билети, потвърждение на резервация
- Копие на акт за раждане и декларация за банкова сметка – когато застрахованият е непълнолетен
- Заповед за командировка – при застраховка за многократни пътувания с цел работа
- Удостоверение за банкова сметка
Да си осигурите по-спокойно шофиране
ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ НА АВТОМОБИЛИСТИТЕ
КАТО Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, ПОНЕ ДА Е УДОБНО
Ако Гражданската ви отговорност изтича след по-малко от 60 дни, можете да я подновите още сега.
Трябва ви само талонът на автомобила.
Да си осигурите по-спокойно шофиране
ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ НА АВТОМОБИЛИСТИТЕ
КАТО Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, ПОНЕ ДА Е УДОБНО
Ако Гражданската ви отговорност изтича след по-малко от 60 дни, можете да я подновите още сега.
Трябва ви само талонът на автомобила.
Сключете тук:
● Дигитално – от начало до край.
● Сигурно – с електронна идентификация и с безплатен e-подпис от ДЗИ.
● Удобно – получавате полицата по имейл и с безплатна доставка по куриер.
● Изгодно – получавате талон за отстъпка от ГТП в избрани сервизи.
ЗАЩО ОНЛАЙН ЗАСТРАХОВКА ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ НА АВТОМОБИЛИСТИТЕ?
- Безплатна 24/7 услуга „Съдействие при ПТП“ – помощ при попълване на двустранен протокол, допитване до доверен правен консултант, консултация за предявяване на претенция и др.
- Допълнително с покритие Премиум и ВИП – получавате транспортиране на МПС след ПТП или техническа повреда на територията на страната. Лимитът зависи от избраното покритие. Допълнително, асистанс услуги като ремонт на място, доставка на гориво, смяна на гума, подаване на ток, предоставяне на информация.
- Талон за отстъпка за Годишен технически преглед в избрани сервизи в цялата страна.
КАК?
- Получавате оферта и плащате - взимате точна ценова оферта за Вашия автомобил.
Плащате с банкова карта, регистрирана за онлайн плащания, или през еPay.
- Идентифицирате се и подписвате полицата електронно - за вашата ОНАЛЙН сигурност се идентифицирате електронно, в съответствие със законовите изисквания. Без електронна идентификация - ако плащате със собствена карта. Подписвате полицата с безплатен електронен подпис, предоставен от ДЗИ.
- Получавате известие и сключената полица по имейл - полицата е винаги у Вас, на Вашето устройство. Получавате стикер и зeлена карта безплатно по куриер - експресно за София и до 2 работни дни за страната.
какво още?
- Напомняме ви при предстоящи вноски и изтичане на полицата.
- ОНЛАЙН - плащате внсоки, заявявате и проверявате щети.
- проследявате и управлявате полиците си в ОНЛАЙН портала на ДЗИ при регистрация на профил.
Често задавани въпроси
Какво покрива застраховката?
Покритията по застраховка "Гражданска отговорност" можете да видите тук.
Как протича сключването на застраховка „Гражданска отговорност“ онлайн?
Можете да сключите застраховка „Гражданска отговорност“ изцяло онлайн за МПС, регистрирано по Закона за движение по пътищата. Необходимо е да разполагате със свидетелството за регистрация (талона). В три лесни стъпки получавате оферта. Офертата може да бъде изпратена по имейл или да я запазите в потребителския си профил, ако вече имате такъв. За да сключите застраховката е необходимо да въведете данни за застраховащо лице (лицето, което сключва полицата), данни за собственика, съгласно свидетелството за регистрация на МПС (талона), в случай че е различен от застраховащия, да прикачите копие на талона и да впишете адрес за доставка. Не се изисква подпис на документите, в случай че плащането е извършено с кредитна/дебитна карта на името на застраховащото лице по полицата*. В противен случай документите подписвате с еднократен електронен подпис от B-Trust, който ви осигурява ДЗИ. Получавате имейл с потвърждение за сключената застраховка. *Бакновата карта трябва да е регистрирана за платежни операции в интернет от банката-издател.
Мога ли да плащам разсрочено?
Да – в зависимост от типа МПС застрахователната премия може да бъде платена еднократно или разсрочено, на 2 или 4 вноски.
Какви са цената и срокът за доставка на полицата?
Получавате документите на посочения адрес безплатно по куриер - експресно за София и до 2 работни дни за страната.
Трябва ли да имам регистрация, за да сключа полица онлайн?
Не. Застраховка „Гражданска отговорност“ можете да сключите и като гост-потребител. В случай че имате регистрация, не е необходимо да попълвате личните си данни при сключване на застраховка, защото ние ще ги попълним на базата на информацията от потребителския Ви профил. Вашата регистрация Ви предоставя достъп до информацията за сключени полици, оферти и предстоящи плащания по всяко време и Ви помага да управлявате по-лесно застрахователните си договори.
Как мога да сменя собствеността?
Промяната на данни по застрахователната полица се извършва с анекс. За целта е необходимо в 7-дневен срок от датата на промяната на собствеността новият или старият собственик да подаде писмено уведомление в офис на ДЗИ. Към уведомлението се прилага оригиналната застрахователна полица и свидетелството за регистрация на МПС (талона) или друг документ (само за МПС, които не се регистрират по Закона за движение по пътищата).
Може ли да ми бъде издаден дубликат на стикер и СЗК?
Да. В случай на изгубване, кражба или унищожаване на стикер или сертификат „Зелена карта“, преиздаването става в офис на ДЗИ, след проверка на срока на валидност на полицата и заплащане на такса.
Кога да очаквам доставка на документи по време на празниците?
Уважаеми клиенти, по време на празничните дни е възможно забавяне на доставките по куриер на полици/стикери и зелени карти за сключена в ДЗИ Гражданска отговорност на автомобилистите. Моля да ни извините за неудобството! Правим необходимото да получите документите си възможно най-скоро.
Да се уверите, че Вашият дом е защитен
ИМУЩЕСТВЕНА ЗАСТРАХОВКА "КОМФОРТ ЗА ДОМА"
с до 35% отстъпка до 31 декември 2022 г.
ЗАКРИЛА ЗА ДВИЖИМОТО И НЕДВИЖИМОТО ВИ ИМУЩЕСТВО
С имуществена застраховка „Комфорт за дома“ никога не ви се налага да прикривате очевидни щети.
Да се уверите, че Вашият дом е защитен
ИМУЩЕСТВЕНА ЗАСТРАХОВКА "КОМФОРТ ЗА ДОМА"
с до 35% отстъпка до 31 декември 2022 г.
ЗАКРИЛА ЗА ДВИЖИМОТО И НЕДВИЖИМОТО ВИ ИМУЩЕСТВО
С имуществена застраховка „Комфорт за дома“ никога не ви се налага да прикривате очевидни щети.
Освен това, направихме сключването на полица:
- Дигитално - от начало до край.
- Сигурно - с електронна идентификация и безплатен e-подпис от ДЗИ.
- Удобно - без оглед на място. Без необходимост от документи за собственост. Получавате полицата по имейл. Известяваме ви при изтичащи полици и предстоящи внсоки.
С няколко клика си осигурявате съдействие и обезщетение, ако ви застигне неочакваното.
ЗАЩО ОНЛАЙН ЗАСТРАХОВКА "КОМФОРТ ЗА ДОМА"
- Реална защита на движимо и недвижимо имущество - от пожар, теч, бедствие и още много в 3 специални пакета. Гъвкаво определяте застрахователната сума. Възможност за автоматично подновяване
САМО в ДЗИ - "Онлайн сигурност" - правна помощ и съдействие за всички вкъщи при спор с онлайн търговец, увреждане на репутацията в интернет и още.
- Бързина и удобство - завеждате и проследявате щети ИЗЦЯЛО ОНЛАЙН.
При завеждане и уреждане на стандартни щети до 1000 лв. - дигитален процес "Бърза писта".
- Денонощен достъп до аварийни техници - с покритието "SOS за дома" за пакети Злато и Платина получавате 24/7 помощ при аварийни ситуации в пакети "Злато" и "Платина".
КАК?
- Получавате специална ценова оферта -без необходимост от оглед на място или документ за собственост. Плащате с банкова карта, регистрирана за онлайн плащания, или през ePay.
- Идентифицирате се и подписвате полицата електронно - за вашата ОНАЛЙН сигурност се идентифицирате електронно, в съответствие със законовите изисквания. Подписвате полицата с безплатен електронен подпис, предоставен от ДЗИ.
- Получавате известие и сключената полица по имейл - полицата е винаги у вас, на вашето устройство.
какво още?
- Напомняме ви при предстоящи вноски и изтичане на полицата.
- ОНЛАЙН - плащате внсоки, заявявате и проверявате щети.
- проследявате и управлявате полиците си в ОНЛАЙН портала на ДЗИ при регистрация на профил.
Често задавани въпроси
Какво покрива застраховката?
Покритията по застраховка „ДЗИ Комфорт за дома“ са:
Покритие „Сребро“
- Пожар, мълния, експлозия или имплозия, сблъсък или падане на пилотирано летателно тяло, негови части или товар
- Онлайн сигурност
- Природни бедствия (буря, градушка, проливен дъжд, наводнение, тежест при естествено натрупване на сняг или лед, измръзване и замръзване)
- Изтичане на вода и пара
- Злоумишлени действия на трети лица, вандализъм
- Разходи за временно настаняване
- Други разходи, необходими за ограничаване на вредите във връзка с настъпилото застрахователно събитие
- Разходи за отстраняване на вредите от извършване на взломно проникване или намерение за такова
Покритие „Злато“
- Пожар, мълния, експлозия или имплозия, сблъсък или падане на пилотирано летателно тяло, негови части или товар
- Онлайн сигурност
- Природни бедствия (буря, градушка, проливен дъжд, наводнение, тежест при естествено натрупване на сняг или лед, измръзване и замръзване)
- Изтичане на вода и пара
- Злоумишлени действия на трети лица, вандализъм
- Разходи за временно настаняване
- Други разходи, необходими за ограничаване на вредите във връзка с настъпилото застрахователно събитие
- Разходи за отстраняване на вредите от извършване на взломно проникване или намерение за такова
- Късо съединение и/или токов удар
- SOS за дома
Покритие „Платина“
- Пожар, мълния, експлозия или имплозия, сблъсък или падане на пилотирано летателно тяло, негови части или товар
- Онлайн сигурност
- Природни бедствия (буря, градушка, проливен дъжд, наводнение, тежест при естествено натрупване на сняг или лед, измръзване и замръзване)
- Изтичане на вода и пара
- Злоумишлени действия на трети лица, вандализъм
- Разходи за временно настаняване
- Други разходи, необходими за ограничаване на вредите във връзка с настъпилото застрахователно събитие
- Разходи за отстраняване на вредите от извършване на взломно проникване или намерение за такова
- Късо съединение и/или токов удар
- SOS за дома
- Свличане или срутване на земни пластове и/или действие на подпочвени води
- Удар от пътно превозно средство
Мога ли да добавя още рискове към своята застраховка?
В зависимост от конкретния случай можете да добавите застрахователно покритие за вашия гараж и/или ограда до 10 000 лв. Застраховката за тях се счита за сключена при условията на „първи риск“, т.е. при настъпване на събитие се изплаща обезщетение в реалния размер на вредите, но не повече от посочения лимит.
Към всеки избран пакет можете да добавите и следните допълнителни клаузи:
- земетресение
- преносима електронна техника извън адреса на застраховката
- гражданска отговорност към трети лица
- кражба чрез взлом, грабеж и кражба, извършена с техническо средство
- чупене на стъкла
Как се определя застрахователната премия?
Застрахователната премия се определя в зависимост от:
- вида на застрахованото имущество (сграда, обзавеждане и др.)
- определената от вас застрахователна сума
- населеното място, в което се намира имуществото
- избраната комбинация от покрити рискове
Как да избера сумата, за която да застраховам своето имущество?
Застраховката се сключва на възстановителна стойност – стойността за възстановяване на имуществото или за замяната му с ново, без да се прилага обезценка.
За ваше улеснение, в зависимост от населеното място, се прилагат минимално допустими цени на кв. м.
По ваша преценка, можете да увеличите сумата, която ще посочи калкулаторът по въведените от вас параметри.
Какво е обезщетението при застрахователно събитие?
В случай че застрахованото имущество бъде увредено или погине вследствие на застрахователно събитие, ДЗИ ще изплати обезщетение до размера на вредата в рамките на застрахователната сума.
Как и в какъв срок мога да подам уведомление за щета?
Уведомление за щета можете да отправите онлайн през сайта на ДЗИ, в офис на компанията или чрез контактния център на телефон 0700 16 166. В зависимост от естеството на събитието и размера на вредите ще ви бъде предложена възможност за използване на процес „Бърза писта“.
Срокът за изпращане на уведомление е до 3 работни дни от узнаването за настъпилото събитие, като в случай на кражба е до 24 часа от узнаването.
Необходимите документи, които трябва да предоставите са копие на застрахователната полица и удостоверение за банкова сметка.
Мога ли да променя или прекратя предсрочно застраховката?
Можете да прекратите застраховката или да промените параметрите по нея, като посетите избран от вас офис на ДЗИ.
Как протича сключването онлайн на застраховка „ДЗИ Комфорт за дома“?
Според Вашите предпочитания можете да изберете една от двете възможности:
Без клиентска регистрация:
- получавате стандартна оферта по избрани от вас параметри;
- можете да я съхраните или директно да сключите полица;
След регистриране като клиент:
- получавате персонализирана оферта по избрани от вас параметри с отчитане на вашата история в ДЗИ;
- можете да я съхраните, променяте впоследствие или директно да сключите полица;
- получавате клиентски профил за лесен достъп до полиците си;
Застрахователната премия или вноска плащате онлайн – с банкова карта или чрез ePay. Банковата карта трябва да бъде регистрирана за платежни операции в интернет от банката-издател.
По имейл получавате полицата и потвърждение за успешно сключена застраховка.
И ОЩЕ КАКВО?
Да платите удобно и сигурно вноски по Вашите полици
За активни застраховки в ДЗИ Общо застраховане
Плащате удобно и сигурно вноски по активни полици в ДЗИ Общо застраховане
Можете да търсите по:
- номера на полица
- ЕГН
- ЕИК
Можете да използвате банкова карта или услугата еPay.
Платените от Вас вноски ще се отразят в реално време.
Какво още?
При успешно плащане получавате:
- потвърдителен имейл
- уникален цифров код, който представлява номерът на извършената трансакция
Ако плащате вноска по застраховка Гражданска отговорност на автомобилистите
На посочения от Вас адрес за кореспонденция ще получите и:
- полицата
- сертификат Зелена карта
- стикер и контролен талон
- бланка Протокол за ПТП
Доставката на документите е напълно безплатна и се извършва в рамките на 2 работни дни за страната. За София доставката е експресна.
Да подадете известие и да проверите статуса на щета
Щета по КАСКО или ИМУЩЕСТВО - подайте известие онлайн!
Вече сте подали ОНАЛЙН известие за щета? След регистрацията ѝ ще получите номера на щетата, с който можете да проверите нейния стстус.
Завели сте щета в офис на ДЗИ по КАСКО, ИМУЩЕСТВО, ОТГОВОРНОСТИ, ЗЕМЕДЕЛСКИ, ПЪТУВАНЕ И ТРАНСПОРТНИ ЗАСТРАХОВКИ?
Можете да проверите ОНЛАЙН какъв е статусът ѝ.
Да подадете известие и да проверите статуса на щета
Щета по КАСКО или ИМУЩЕСТВО - подайте известие онлайн!
Вече сте подали ОНАЛЙН известие за щета? След регистрацията ѝ ще получите номера на щетата, с който можете да проверите нейния стстус.
Завели сте щета в офис на ДЗИ по КАСКО, ИМУЩЕСТВО, ОТГОВОРНОСТИ, ЗЕМЕДЕЛСКИ, ПЪТУВАНЕ И ТРАНСПОРТНИ ЗАСТРАХОВКИ?
Можете да проверите ОНЛАЙН какъв е статусът ѝ.
ПОДАВАНЕ НА ОНЛАЙН ИЗВЕСТИЕ ЗА ЩЕТА ПО КАСКО
- Без да посещавате офис на ДЗИ
- Заснемате и прикачвате необходимите документи сам с Вашето мобилно устройство
- Заснемате уврежданията по автомобила на удобно за Вас място. Прикачвате снимките през вашето мобилно устройство.
- Получавате номер на известието.
- Проверявате статуса на щета само с номера на полицата и номера на щетата.
ПОДАВАНЕ НА ОНЛАЙН ИЗВЕСТИЕ ЗА ЩЕТА ПО ИМУЩЕСТВО
- Без да посещавате офис на ДЗИ
- Заснемате и прикачвате необходимите документи сам през Вашето мобилно устройство
- Заснемате сам уврежданията по имуществото Ви в удобно за Вас време. Прикачвате снимките през Вашето мобилно устройство.
- Получавате номер на известието
- Проверявате статуса на подаденото онлайн известие само с номера на полицата и номера на щетата.
След подаване на известието, получавате отговор до 24 часа за КАСКО и до 48 часа за щета по Имущество!
Завели сте щета в Ликвидационен център на ДЗИ?
Проверете статуса ѝ ОНЛАЙН за всички застраховки:
- КАСКО
- Имущество
- Отговорности
- Земеделски
- Пътуване
- Транспортни застраховки
Необходими са Ви само номерата на полицата и на застрахователната претенция
След като ги въведете в портала, получавате информация в реално време за статуса на претенцията, както и статуса на всички предоставени от Вас документи.
Ако все още липсват документи ще видите информация, че се очаква да ги предоставите.
Често задавани въпроси
Как протича ОНЛАЙН подаването на известие за щета?
- Попълвате своите данни и данните за събитието
- Прикачвате необходимите документи и снимките на превозното средство
- Изпращате
- Виждате екран с обобщена информация за подаденото известие
Какво се случва след като подам ОНЛАЙН известие за щета?
След като подадете ОНЛАЙН известие за щета, експерт от ДЗИ преглежда подадената информация и при необходимост се свързва с Вас за допълнителни уточнения.
Как да предоставя допълнителни документи по подаденото известие за щета, ако е необходимо?
В случай, че е необходимо предоставяне на допълнителни документи или снимков материал, това се осъществява посредством линкове за прикачване на документи и снимки, изпратени към Вас по имейл и SMS.
Използваме телефона и имейла, които сте ни предоставили при ОНЛАЙН подаване на известието.
Как да съм сигурен, че всички увреждания са правилно oтразени?
След окомплектоване на претенцията изготвяме опис на уврежданията. Изпращаме Ви описа за потвърждение под формата на линк, заедно с цялата подадена информация за събитието и избрания начин на обезщетение.