Phone icon0700 16 166 arrow down
Phone
0700 16 166

За територията на България

World
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

EN
KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

Phone
0700 16 166

За територията на България

International number
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health care
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

EN

Продължете кариерата си в ДЗИ

Дата: 16.05.2025

Местоположение: гр. София

Структурно звено:

Ref #: DZI1145

Ръководител "Управление на щети медицинско и животозастраховане"


ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group.

Нашата мисия е да осигуряваме спокоен и сигурен живот. Успешната реализация на нашата мисия зависи от нашите служители. Присъединявайки се към нашия екип ще имате шанса да се развивате в среда от колеги с подобни ценности и да знаете, че работата ви носи спокойствие на обществото. Ние вярваме, че всеки един от служителите ни допринася и е отговорен за положителната промяна около нас.

Амбициозните планове за развитие на ДЗИ водят до постоянно търсене на нови таланти, които да допринесат за нашия общ успех!

В момента сме в процес на търсене на Ръководител "Управление на щети медицинско и животозастраховане"

Задължения и отговорности:

  • Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на  на компанията по "Управление на щети медицинско и животозастраховане";
  • Участва активно в проекти за внедряване на иновативни технологични решения и подобряване на процесите, свързани със щети в ДЗИ Животозастраховане; 
  • Управлява взаимоотношенията с лечебните заведения от партньорската мрежа на ДЗИ Животозастраховане;
  • Ръководи процеса по разработване на процедури за администриране на плащания и управление на процеса по завеждане и разглеждане на щети;
  • Внедрява и прилага стандартите за групата;
  • Рапортува на Изпълнителен директор „Продукти“.

Профил на кандидата:

  • Не по-малко от 3 години професионален опит на ръководна позиция  в застрахователната сфера;
  • Висше образование;
  • Много добро владеене на английски език;
  • Умения за организиране, приоритизиране и работа с конфиденциална информация;
  • Отлични комуникативни и организационни умения;
  • Свободно боравене с MS Office.

В замяна ние ще Ви предложим:

  • Ръководна позиция във водеща компания на българския застрахователен пазар, част от KBC Group, една от основните банково-застрахователни групи в Европа;
  • Коректни трудово правни отношения;
  • Пакет от допълнителни придобивки включващ здравна застраховка с широки пакети и преференциални условия при използване на продукти на компаниите част от KBC Group;
  • Допълнителен платен годишен отпуск;
  • Ваучери за храна.