Дата: 06.01.2025
Местоположение: гр. София
Структурно звено: Управление на клиентски услуги и контактен център
Ref #: DZI1100
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group.
Нашата мисия е да осигуряваме спокоен и сигурен живот. Успешната реализация на нашата мисия зависи от нашите служители. Присъединявайки се към нашия екип ще имате шанса да се развивате в среда от колеги с подобни ценности и да знаете, че работата ви носи спокойствие на обществото. Ние вярваме, че всеки един от служителите ни допринася и е отговорен за положителната промяна около нас.
Амбициозните планове за развитие на ДЗИ водят до постоянно търсене на нови таланти, които да допринесат за нашия общ успех!
В отдел Контактен център за клиенти търсим ново попълнение към страхотния ни екип, който да има желание за развитие.
Позицията е пряко свързана с подпомагане на дигиталните услуги на компанията, които са от стратегическо значение за ДЗИ.
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
• Съдейства на колеги и клиенти във връзка с онлайн услугите на компанията
• Консултира клиенти на ДЗИ и ОББ при ползване на банкови и застрахователни продукти и дигитални канали
• Участва в програми за предлагане и продажби на банкови и застрахователни продукти
• Участва в кампании за информираност и удовлетвореност на клиентите
• Представя информация на настоящи и потенциални клиенти относно банкови и застрахователни продукти
ИДЕАЛНИЯТ КАНДИДАТ ПРИТЕЖАВА:
• Висше образование- степен Бакалавър или средно специално
• Опит в Банковата/Застрахователна сфера или Контактен център ще се счита за предимство
• Компютърна грамотност (Microsoft Office)
• Умения за работа в екип
• Добри комуникативни умения
ПРИ НАС ЩЕ ОТКРИЕТЕ:
• Възможност за кариерно развитие в най-голямата финансова група в България
• Договор по заместване, с възможност за преминаване към постоянен такъв
• Сплотен екип от мотивирани и ангажирани професионалисти
• Конкурентна система за бонусиране, съобразена със спецификата на позицията
• Възможности за участие във вътрешни и външни обучения, както и на ниво КВC Груп
• Застраховка за комплексна медицинска помощ
• Ваучери за храна на стойност 80 лв. месечно
• Допълнителен платен годишен отпуск
• Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България
• Преференциална такса за ползване на карта за спорт
В случай че искате да станете част от екипа на ДЗИ, моля изпратете своя актуална автобиография.
Само кандидати одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.